لوازم یدکی طرح ایروکس
پیشنهادات
مطالب مرتبط

بهترین طرح ایروکس بازار

دسته بندی ها

بدون دسته بندی

زمان مورد نیاز برای مطالعه

10 دقیقه

طرح ایروکس | بهترین طرح ایروکس بازار + لوازم یدکی طرح ایروکس

طرح ایروکس؛ نمونه مشابه اسکوترهای ایروکس اورجینال

برندهای یاماها ایروکس و هوندا کلیک از محبوب‌ترین برندهای موتورسیکلت‌ها و اسکوترها در جهان هستند. اسکوترهای این دو شرکت با هدف کاهش مصرف سوخت و راحتی در زمان ترددهای شهری، به بازار جهانی عرضه شده‌اند. بااین‌حال به دلیل قیمت‌های بالا بسیاری از کمپانی‌ها اقدام به تولید محصولات مشابهی با عنوان طرح ایروکس یا طرح کلیک کرده‌اند. این کپی‌های ارزان‌قیمت مشخصا کیفیت پایین‌تری از محصولات اورجینال دارند؛ اما در دسترس بودن لوازم یدکی طرح ایروکس، تقاضای بالا و عملکرد مطلوب در محیط‌های شهری خرید این نمونه‌های طرح‌ ایروکس را به انتخاب اول مشتریان تبدیل کرده است.

لوازم یدکی طرح ایروکس هانی

فرق ایروکس با طرح‌ ایروکس‌

در ابتدای موضوع برای درک بهتر باید به تفاوت بین ایروکس با طرح ایروکس اشاره کنیم. بسیاری از کمپانی‌های داخلی به دلیل افزایش تقاضا و کمک به قدرت خرید مشتریان، نمونه‌هایی مشابه با محصولات اورجینال یاماها ایروکس را تولید می‌کنند که با عنوان‌ طرح ایروکس شناخته می‌شوند. این محصولات هزینه پایین‌تری از نمونه‌های اصلی دارند و با پشتیبانی از انواع لوازم یدکی طرح ایروکس‌، نیاز محبوبیت بالایی در بین خریداران پیدا کرده‌اند.

تنوع مدل‌ها و رنگ‌بندی‌های موجود در طرح ایروکس‌ امکان خریداری مناسب‌ترین موتور را برای شما به وجود می‌آورد. به همین دلیل با توجه به بودجه خود می‌توانید وسیله نقلیه مناسبتان را خریداری کنید. همچنین در زمان خرید باید به در دسترس بودن قطعات یدکی نیز توجه داشته باشید. مدل‌هایی مانند NVX150 به دلیل این که توزیع بالایی دارند، لوازم یدکی آن‌ها نیز قابل دسترسی است.

تمام مشخصات ظاهری، لوازم یدکی و ساختار اسکوترهای ایروکس با طرح‌ ایروکس یکسان هستند؛ اما توان فنی و برخی مشخصات نمونه‌های کپی از محصولات اورجینال پایین‌تر هستند.

بهترین شرکت طرح ایروکس‌

شناخت برترین کمپانی‌های تولیدکننده موتور سیکلت‌های طرح ایروکس‌ به شما برای خریدی مطمئن و مقرون‌به‌صرفه کمک می‌کند. معمولا برترین مدل‌های طرح‌ ایروکس در ایران توسط شرکت‌های کبیر موتور، گلکسی، نیرو موتور، هانی، ایران دوچرخ، دینو موتور و زیگما تولید و عرضه می‌شوند. این شرکت‌ها با وارد کردن قطعات و انجین‌های موتورهای طرح، قطعات را در داخل ایران مونتاژ می‌کنند و در دسترس خریداران قرار می‌دهند.

قطعات یدکی طرح ایروکس هانی موتور

کدام طرح‌ ایروکس بهتر است؟

در ابتدای معرفی بهترین مدل طرح ایروکس باید به این نکته اشاره کنیم که کیفیت، قدرت و طول عمر موتورهای طرح به‌هیچ‌عنوان با محصولات اورجینال یکسان نیست. این محصولات با پشتیبانی از نیازهای مورد نیاز راکبان، با هدف ترددهای سبک و پاسخ به نیازهای شهری تولید می‌شوند.

بااین‌حال زمانی که موتور یاماها ایروکس 155 با طراحی کاملا اسپرت به بازار عرضه شد، تولیدکنندگان و شرکت‌های ایرانی نیز اقدام به طراحی و مونتاژ موتور سیکلت‌های طرح با همان ویژگی‌های موتورهای اورجینال کردند. لوازم یدکی طرح ایروکس با نمونه‌های اصلی تفاوتی ندارد و شما می‌توانید با استفاده از خرید بهترین قطعات یدکی‌ طول عمر موتور خود را افزایش دهید. بر همین اساس در ادامه به بهترین طرح‌های ایروکس در بازار ایران اشاره می‌کنیم.

موتور سیکلت گلگسی R155

یکی از شبیه‌ترین نمونه‌های ساخته شده به اسکوترهای ایروکس، موتور گلکسی R155 است. این موتور به‌عنوان یک کپی کامل از یاماها ایروکس، تمام امکانات لازم را در اختیار راکبان قرار می‌دهد. البته طرح ایروکس گلکسی R155 در نوع ترمزها و متریال کیفی با نمونه اصلی متفاوت است. این نوع از طرح ایروکس‌ ترمز ABS ندارد که به دو صورت به فروش می‌رسد.

انواع موتورهای گلکسی R155 عبارت‌اند از:

  1. موتورهای دارای سیستم خنک‌کننده هوا با ترمز جلوی دیسکی و ترمز عقب کاسه‌ای
  2. موتورهای دارای سیستم خنک‌کننده هوا با ترمزهای عقب و جلو دیسکی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح ایروکس گلکسی R155، قرارگیری باک بنزین در جلو موتور است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا بدون پیاده شدن از موتور سوخت‌گیری را انجام دهید. همچنین لوازم یدکی طرح ایروکس گلکسی R155 کاملا در بازار وجود دارند و شما بدون نگرانی از تهیه آن‌ها می‌توانید با مراجعه به مراکز قطعات یدکی، این لوازم را تهیه کنید.

رایس NVX؛ محبوب‌ترین طرح ایروکس در بازار

طیف متنوعی از مدل‌های طرح ایروکس در ایران، نمونه‌ای از فیس لیفت‌های ایروکس هستند. در میان طرح‌های کپی شده از یاماها ایروکس‌، رایس NVX150 یک مدل تمام عیار و مشابه است. این مدل با الگوبرداری از اتودهای اولیه فیس لیفت ایروکس ساخته و در رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید و نارنجی توسط کبیر به بازار ایران توزیع شد. با توجه به قیمت پایین‌تر این مدل و همچنین هزینه‌های پایین خرید لوازم یدکی طرح ایروکس، بسیاری از علاقه‌مندان برای خرید نمونه‌های طرح، این موتور را انتخاب می‌کنند. البته از نظر فنی تغییرات قابل توجهی بین نمونه اصلی و طرح این موتور مشاهده می‌شود.

لوازام یدکی اورجینال طرح ایروکس نیرو موتور

در نوع طرح NVX بر خلاف نمونه اصلی از یک پیشرانه 149.2 سی سی تک سیلندر با نهایت قدرت 8.5 اسب بخار و گشتاور 9.4 نیوتن متر استفاده شده است. درحالی‌که در نمونه اصلی پیشرانه تک سیلندر 155 سی سی با بیشینه قدرت 14.7 اسب بخار و گشتاور 13.8 نیوتن متر به کار رفته است.

برخی از امکانات رایس NVX150 عبارت‌اند از:

  • ترمزهای دیسکی
  • استارت بدون کلید
  • استارت برقی و هندل
  • جلو آمپر دیجیتال
  • شارژر USB
  • قفل الکتریکی در باک و زین
  • چراغ روشنایی روز

از سوی دیگر در مدل‌های اورجینال خنک‌کاری پیشرانه با کمک آب انجام می‌شود؛ اما انجام خنک‌کاری پیشرانه از طریق هوا در رایس NVX150 است. بااین‌حال طرح ایروکس NVX150 در موضوع گیربکس و انتقال قدرت تفاوتی با یاماها ایروکس‌ ندارد و از نوع اتومات CVT می‌باشد. برای خرید لوازم یدکی طرح ایروکس NVX150 نیز مشکلی وجود ندارد و مانند مدل اورجینال می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های قطعات یدکی، لوازم مصرفی خود را تهیه کنید.

فرق طرح‌ ایروکس با طرح کلیک

طرح کلیک و طرح ایروکس دو نمونه از پرتقاضاترین مدل‌های اسکوترها در بازار هستند که هر یک از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. بااین‌حال شناخت تفاوت‌های موجود میان این دو نمونه‌های شبیه‌سازی شده از محصولات اصلی، به شما برای خرید بهترین اسکوتر کمک می‌کند.

همچنین فرقی نمی‌کند به دنبال لوازم یدکی طرح ایروکس باشید یا خرید لوازم طرح‌ ایروکس‌ نیو را مد نظر قرار دهید، با شناخت تفاوت‌های بین این دو نوع مدل، می‌توانید باکیفیت‌ترین قطعات یدکی طرح‌ ایروکس را خریداری کنید. جدول زیر اطلاعات کامل‌تری از طرح ایروکس‌ در اختیار شما قرار می‌دهد.

طرح ایروکس از دم قسط

خرید موتور سیکلت‌های طرح بدون پیش‌پرداخت، یکی از رایج‌ترین روش‌ها است. با توجه به تقاضای بالای علاقه‌مندان به موتورهای یاماها ایروکس برای خرید نمونه‌های طرح، بسیاری از فروشگاه‌ها و مراکز عرضه موتور سیکلت، محصولات خود را از دم قسط به فروش می‌رسانند. تسهیلات در نظر گرفته شده برای خریداران متفاوت است و بر اساس تعداد اقساط برای آن‌ها خدمات متفاوتی در نظر گرفته می‌شود.

البته بسیاری از راکبان موتورهای طرح‌‌‌، به دنبال مجموعه‌ای معتبر برای خرید اقساطی لوازم‌ یدکی‌ طرح‌ ایروکس هستند. با توجه به نوسانات قیمت ارز و کوچک بودن حاشیه سود، هیچ فروشگاهی لوازم یدکی طرح‌ ایروکس، لوازم طرح‌‌ ایروکس نیو، قطعات یدکی طرح‌‌ ایروکس یا دیگر مدل‌ها را به‌صورت اقساطی نمی‌فروشد. بااین‌حال شما می‌توانید با استفاده از خدمات و امکانات سایت موتور 360 باکیفیت‌ترین لوازم یدکی طرح‌‌ ایروکس یا لوازم طرح‌ ایروکس نیو را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

لوازم یدکی ان وی ایکس155

قیمت طرح ایروکس

موتورهای طرح با وجود قیمت پایین‌تر نسب به نمونه‌های اصلی در بازه‌های قیمتی متفاوتی عرضه می‌شوند. این محصولات به دلیل تنوع در رنگ، مدل، قدرت و امکانات هزینه‌های خرید متفاوتی دارند و شما در زمان خرید باید به معیارهای متفاوتی توجه داشته باشید.

بر همین اساس معیارهای موثر بر تعیین قیمت طرح ایروکس عبارت‌اند از:

  • نوع مدل طرح
  • شرکت سازنده
  • نوع طراحی
  • نوع رنگ
  • اعتبار مجموعه فروش
  • نوسانات ارزی

در زمان استعلام قیمت خرید طرح‌ ایروکس باید به یک نکته توجه داشته باشید. قیمت اسکوترهای طرح‌ کاملا به هزینه خرید لوازم یدکی طرح‌ ایروکس بستگی دارند. به‌عنوان‌مثال اگر به دلیل نوسانات ارزی قیمت لوازم طرح‌ ایروکس نیو افزایش یابد، شرکت‌های تولیدکننده نیز این مدل را با قیمت بالاتری به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل بهتر است در زمانی اقدام به خرید نمونه‌های طرح‌ ایروکس کنید که بازه قیمتی نوسان بالایی نداشته باشد.

فروش لوازم یدکی طرح ایروکس

برای خرید لوازم یدکی طرح ایروکس موتور 360 را انتخاب کنید

انتخاب باکیفیت‌ترین قطعات یدکی طرح ایروکس در افزایش طول عمر موتور و بهبود کارایی آن موثر است. فروشگاه اینترنتی موتور 360 با پشتیبانی از فروش لوازم‌ یدکی‌ طرح ایروکس، لوازم‌ یدکی ایروکس‌ نیو، قطعات یدکی طرح‌ کلیک و طیف متنوعی از مدل‌های محبوب بازار، به شما برای خرید این موارد کمک می‌کند. مجموعه ما با برخورداری از تجربه‌ بالا در زمینه تامین قطعات یدکی طرح‌ ایروکس‌، باکیفیت‌ترین لوازم را با قیمت استثنایی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای خرید لوازم یدکی طرح‌ ایروکس، به سایت ما مراجعه کنید و با ثبت سفارش آنلاین از مزایای تضمین اصالت کالا، ارسال رایگان، پشتیبانی 24 ساعته و پرداخت در محل بهره‌مند شوید.

برچسب ها :
با ما ایمن و لوکس برانید.